curly_mom anladım canım bizim ki dış çıkarıyor onu anladım dışını baktım parmakgima bir şey değiyor bnde sevindim diş dönemi zor diyorlar bakalım nasıl olacak zaten yemiyirdu hiç yemez ama bn yinede bir seyker yaotim şimdi yaotim hatta uyuyur kalksın bakalım yiyecek mi ki sanmıyorum olabildiğince pütürlü veriyorum ama ağzını açmıyor bu aralar su icerdi şimdi onu bile istemiyor Allah’ım onsallah bir kolaykik verirde alışırlar kendileri yerler . Çok da sinirlenmek istemiyorum ne yaoim hani yemiyirsafa birazcık da olsa zorluyorum reklama bakarkenn bn ağzına katmayq çalışıyorum ama iki kaşık sadece