Akan merhaba 👋
Ben oğlum 8 aylıkken kahvaltı başlamıştım, 3 ana öğün yapıyorduk.. Şimdi 12 aylık hala 3 ana öğünümüz var ama miktar arttı bi de aralara ara öğünler vermeye çalışıyorum..
uyanınca anne sütü (sizde mama olacak)
1-1,5 saat sonra kahvaltı
Oğlum çok yiyen bi bebek olmadı hiç öğünlerini bitirmedi..
Kahvaltıda yumurta sarısı ya da pankek omlet tarzı bişeyler yapıyodum. Az bi peynir 2 3 tane zeytin, pekmez+ tahin+ceviz+ruşeym karışımı yediriyordum.
Uyurken emiyor, anne sütünü o sıralar alıyor. Uyandıktan 1 saat sonra çorba ya da sebze püresi hazırlarım yanına yoğurt (benim ki yoğurt çok sever yemeği de yoğurt eşliğinde yer 🤷🏻♀️)
Sonra tekrar uyurken anne sütü. Uyanınca meyve ya da hurma falan veriyorum ara öğün.
Akşam uykusında 1,5 saat önce gibi de tavuk ya da kıymalı ya çorba ya da yemek tarzı bişeyler yaparım, pilav falan yaparım yanına yine yoğurt.
8 aylıkken akşam öğünleri muhallebi tarzı yaptırıyordum meyveli..
Çok yemiyordu 3 öğün toplasan 1,5 /2 çay bardağı olumuyırdu bile ama şimdilerde biraz daha fazlalaştı tabii miktar..