Peki ek gıda da neler yapıyorsunuz ? En kahvaltıda yumurta yoğurt avokado peynir bazen omlet bazen pankek veriyorum. Yemek olarak da ıspanak , tavuk suyu, patates, havuç, bal kabağı, pirinç kullanarak her gün bir şeyler ekleyip çıkarıyorum aradada yoğurt Çorbası yapıyorum. Konu dışında soru soruyorum post sahibi kusuruma bakmaz umarım 🙏🏻