Merhaba tamda istediğim bir post açmışsınız 💖😍
kızım 8 ay 3 günlük sabah uyandığında anne sütü veriyorum 1-2 saat sonra tekrar anne sütü verip uyutuyorum öğlene doğru uyanıyor kahvaltı veriyorum pankek yumurta omlet krep o an ne yaparsam ikinci uykusuna geçerken tekrar anne sütü uyandığında akşam yemeği niyetine 4-5 gibi çorba sebzeli yemekler yapıyorum 1 saat sonra yoğurt veriyorum 6 buçuk gibi en sonda 8 buçuk 9 gibi anne sütü verip günü bitiriyoruz 🥰🥰 yani günde 3 anne sütü 3 ek gıda veriyorum sizler nasıl yapıyorsunuz merak ediyorum doğrusu acaba doğru mu gidiyorum bu şekilde