Kumsal25 yanlis anlamayin merakımdan soruyorum, şu korona döneminde bebeginizle nasil kendinize guvenip gitmeyi düşünüyorsunuz. Yani esinizle teke tek olsanız sorun yok onleminizi alırsınız pek tabi. Ama ortada bir bebek varken nasil risk alirsiniz şaşırıyorum ciddi anlamda. 2 yaşına geldi hâlâ risk alamam mesela ben, Allah korusun ya kapsa virusu naparim diye. Sizdeki iyi cesaret 👌