Kumsal25 cok komiksiniz, o zaman millet kotu düşünmeyip sokağa koşsun. Cagirmadigimiz surece korona bulaşmaz çünkü 😂🤦♀️ evet markete dahi gitmiyorum 2 yildir. Esim gidiyor, gelincede hic hi yere dokunmadan duşunu aliyor kendini dezenfekte ediyor. Zor bi hamilelik ve logusaligi bende gecirdim. Bebegim 4 kez ameliyat gecirdiz hâlâ da tedavisi devam ediyor, emin olun benden daha zor geçirmiş olamazsiniz ama ben sizin gibi kendimi yok cok doldum, yok lohusa oldum diye savunmuyorum. Tabiki tercihlerinize saygi duyuyorum. Önceki yorumumda da bahsettigim gibi sadece meraktan sordum. Cevapladığınız için cok teşekkürler 🙏