Kumsal25 Burcinisp bizde öle düşünüyorz ama neye gitcegimze karar vermedik otelemi pansiynmu napsak bilmym
Burcinisp Kumsal25 biz otel düşünüyoruz. Korona var girelim her şey otelden olsun. Normalde gezmeyi severiz ama bu sefer otelde takılmak daha mantıklı geliyor
Burcinisp Kumsal25 geçen sene gittik biz. Lobiden girdik maskeler fora 🤣🤣🤣 çalışanlar bir tek takıyordu. Valla çok şükür bür şey olmadı. Ben zaten korona korona diye panikle dolanmıyorum. Çok takmıyorum yani. Fiyatlar çok fena. 10 liralık yer 20 lira olmuş😬😬😬
Kumsal25 Burcinisp yani oda doğru bende çok takmıyorum artık önlemleri alırım sadece gerisi Allah’tan ama şuan herkes covid oyzden insan tereddüt ediyor bide çok pahalı napsam bilemedm
Burcinisp Kumsal25 tatil şart. Psikolojik olarak iyi geliyor bir kere. Artık kredi kartına 9 taksit 🤣🤣🤣 yapacak bir şey yok