Kumsal25 ben de şu sıralar otel bakıyorum. Sakin güzel bir yerde. Geçen yıl eşimin annesinin yazligindaydik ama yazlıktan nefret ediyorum sürekli iş yapıyorsun. O defteri ebediyen kapattım. Tatil dediğin ye iç kaldırma keyfine bak değil mi?
Fethiye marmaris arası gidip geliyorum son kararı vereceğim bir kaç haftaya