Kumsal25 valla bizde gideceğiz bu yıl gecen sene evde oturduk millet korona yok gibi gezdi eğlendi biz hala evde oturmaya devam ediyoruz. Bu yıl gideceğiz artık muğla düşünüyoruz otelde kalacağız. Önümüzdeki hafta da rezervasyon işini halledeceğiz. Birkaç otel de beğendik. Eylül ayı için planımız oğlum 20 aylık olacak🙏