Burcu582 BiciNanaMusi Bizde de aynı sorun var bezi kücükmüş büyük numaraya geçtik ama hala arada oluyor üst ıslanması
BiciNanaMusi Burcu582 biz numaramizi büyüttük 4 numaraya geçtik iyi oluyor da işte gece boyu acmayinca sabah böyle uyaniyoruz malesef😣 arkalar kupkuru kalıyor on tarafı görsen davul gibi sis oluyor😣
Fadimeaylinnnn BiciNanaMusi bizim kide molfix bazen oğlumda oluyor harita kadar islatiyor pipii yukarda oluncada oluyor elinle düzelt asag da kalsin😊😊😊
galatasaray BiciNanaMusi canim bende molfix kullaniyorum suana kadar tastigini gormedim ama bezi dedigin gibi on kismi komple doluyo
BiciNanaMusi galatasaray ya gün içinde taşma olmuyor sadece gece yatarken altını açıyorum bir daha sabah uyandığında açıyorum o yüzden on tarafı islaniyor dolup öyle taşıyor ama arkalar kupkuru anlamadigim o
galatasaray BiciNanaMusi bizim de oyle ama ben aksam bi bagliyom sabah banyo saatine kadar acmiyorum tasma bic olmadi yani bilemiyorum
Ftmacgdm BiciNanaMusi bişi dicem kilot bezi denediniz mi onlarda çok iyi molfix in sayfasında bir form var onu doldurun onlar size gönderiyorlar deneme için bir deneyin belki onda yaşamazsınız
BiciNanaMusi Ftmacgdm yok hiç denemedim ama zor oluyor diye düşündüm bütün kıyafetleri cikartiyosun ya giydirmek için öbürü daha pratik geldi bana o yüzden hiç bakmadım kilot bezlere😊
Kadir BiciNanaMusi bizde 5 ay orima 4 atdır minies kullanıyoruz hiç suzdurma yasamadım bezle alajalı sanırım ben oldugu gibi kapatıyorum bezini göbekte boşluk kalırsa sızar
BiciNanaMusi Kadir bende oyle yapiyorum göbeği bile kapanıyor fakat dediğim gibi sadece on taraf islaninca sisiyor ve kabariyor alt tarafa geçmiyor hiç
Ftmacgdm BiciNanaMusi tabi bide o yanı var ama üst kısmı iyi çıkmasına imkan yok yani onyüzden deyim dedim☺️
Alazokan aylinist bende erkek annesiyim minies dr bizde sızdırma olmadı sleppy de çok oldu bebeğe göre değişiyor sanırım
aysegull BiciNanaMusi bebeğinizin pipisinin aşağı doğru bakmasını sağlayın. İki ay prima kullandım o zamanlar bebeğimi yan yatırıyordum hep sızıyordu 3,5 aydır minies bezini kullanıyorum hiç sızma olmadı
ZuZu97 BiciNanaMusi oğlum 11 aylık hiç öyle sorun yaşamadım prima kullanıyorum başından beri..belki küçük ya da büyük geliyordur numarası..
BiciNanaMusi Serap5252 ZuZu97 ya bende bi sleepy alicam onu bi denicem ama numarada sıkıntı yok ya 4 numara kullanıyorum biraz büyük bile geliyor
Serap5252 BiciNanaMusi Goon kullanmıştım aynı şeyi yaşadım minies kullanıyorum hiç sızdırmıyor birde bez nosu küçük gelmiş olabilir .
Serap5252 BiciNanaMusi çok kötü kokuyor kalın ve kakayı çok sızdırıyor biraz çiş yapsın hemen şişiyor onu da denedim