BiciNanaMusi
Eşim yanımda ve aynı dertten o kadar muzdaribiz ki sen mi yazdın dedi. Haftanın yarısından çoğu üstü ıslak kalkıyoruz. Çok su içiyor bizimki. erkek olduğu için de tabi bezin hep on tarafı emiyor belli bir noktadan sonra bez almıyor sanırım bu yüzden taşma yapıyor ben akşamları belli saatten sonra su vermeyi azaltmayı deniycem