kutgun Merhabalar. 🌺 Ben ikizlerime 3 aylık olana ladar annemle baktım. 4 aydır da kendim bakıyorum. Üstelik bir de 6 yaşında oğlum var. Gündüz rutinimiz zamanla oturdu alıştım o tempoya ama gece uykuları son 1.5 aydır o kadar düzensiz ki hayattan bezdim. 😫 Biri uyuyor, diğeri uyanıyor. Ya da aynı anda ikisi birden uyanıp ağlıyor. Sabaha kadar yatak yüzü görmediğimi bilirim. Uyuyamayınca da yorgunluk, baş ağrısı vs oluyor çok zorlanıyorum. 🥴 Kendi haline bırakınca onlar zaten sizi yönlendiriyor emin olun. Benim kızlar uyku saatlerini kendileri belirledi. O saat geçince çok huysuzlanıyorlar ve bütün düzenleri bozuluyor. Rutine uymak önemli. ALLAH yardımcımız olsun 🙏