ahmetseliminannesi benim ilk bebeğim bir türlü sütünü içmiyordu, uyuyordu onun şekerini takip ediyorlardı günde birkaç defa. Her gün kilo kontrolü yapıyorlar. Eğer sarılık varsa onun tedavisini görüyor bebişler, orada bebeği sarılık tedavisi gören anneler de görmüştüm mavi mavi ışıklar geliyordu odalarından ☺️ eğer bebekte enfeksiyon varsa kan değerlerine bakıyorlar sık sık olmasa da. Oksijen ihtiyacı varsa eğer kuvöze oksijen borusu koyuyorlar içeriye hava üflüyor. Sonra ayağına veya bileğine bir şey bağlı oluyor (adını bilmiyorum, kablo diyeyim) onunla kalp ritmini ve kanındaki oksijen miktarını takip ediyorlar. Bu hemşirelerin ekranına yansıyor zaten oksijeni de ona göre başlatıyorlar. Her gün doktor vizite çıkıyor. Şehir hastanesinde böyleydi canım 🙏 yaa ben senin oğlunun daha büyük olduğunu zannediyordum böyle 4-5 yaş gibi, o da daha bebekmiş, birnevi üçüz annesi olmuşsun Rabbim yardımcın olsun inşallah ☺️ gerçekten insanın evi gibisi yok, ben 2 günde evimde birine 160 gr, diğerine 120 gr aldırabildim elhamdülillah 🙏 hem prematüre hem de ikiz annesi olmak çok çok farklı deneyim inşallah sağlıkla atlatıcaksınız bu günleri.. benim şuan bebişlerim yanımda desteksiz oturuyorlar, tutunarak kalkıyorlar, ek gıdaya da başladık ☺️ yani demem o ki, jet hızıyla geçiyor günler ❤️ uzun uzun yazmışım kusura bakma ama benimle aynı şeyleri yaşamış bir anneye denk gelince kendime engel olamıyorum ❤️❤️