bbosphorussss hamileligim 6. Ayına kadar yani 24. Haftaya kadar çok rahattı sorna covid nedeni ile zaten izne ayrldm evde geçirdim geri kalan sureci ama çok zorlandım bi oğlum daha var o beni biraz yordu 30. Haftadan sonra ağrılarım cok artmıştı dayanacak halde değildm 34 u bekleyelim diyordu doktorumuz hep ama oğlumun biri aceleci cıktı 32 + 5 te doğm yaptm 4 cm açılmam olmus ve birisi zarını bile patlatmis , mecburi sezeryan oldm tabi , ilk doğumum normaldi benm herşey cocuk çıkana kadardi lakin sezeryanda her sey cocuk çıktıktan sonra başlıyor 🤣 Herkesn elbette farklıdır ama benm sezeryan sonram cok kötüydü o ilk kalkış resmen ölüyorm sandm bebislerm zaten direkt kuveze göreler yanmda degillerdi olsalarda kesnlikle bakamazdm bide gaz zıkımı vardi başmda hayatda hic gaz sancisi cekmemistm, gaz bi türlü çıkmadı cikmayinca yemek vermediler 3 gun aç durdum tek meyve suyu ve suyla durdm gaz sancı yaptıkça agrilarmda artıyordu, ama 1 haftadan sonra tamamen kendime gelebildim ufak tefek sızılar olsada, 2280 dogan oğlum 10. Gun de cıktı kuvezden o kadar küçücük ki herkes haftasına gore cok iyi diyor ama gel gör el kadar 🤣 bu nasıl büyüyecek dedm hep şimdi yeni yeni topluyir 2 gun memeyi ememedi ama suan çok sukur emiyoe, diger oglum haka kuvezde yarin insallah onunlada kavuzcaz 🙏🏻🙏🏻 kuzenize tavsiye bol bol yatsn is yapmasin ikiz gebelik gerçekten riskli ne zamam doğacağı hic belli olmuyor insallah gününde ve güzel kiloda doğarlar kuvez sıkıntısı yasamazlar🙏🏻🙏🏻🙏🏻😍