Zeytinimbenim Merve öyle mi biraz rahatladım gerçekten 🌺 hafif bir çöküklük var sadece o. Belki de kapanmıştır. Benim kızımın da baya genişti bıngıldağı kafası da biraz büyük umarım kapanır eğer kapanmadıysa teşekkür ederim 🍀
Mom0988 Zeytinimbenim Yani eğer çok takicaksaniz bence de bı götürün .Gelişimi nasıl birde kafa yapısı büyük mu genelde büyükse bıngıldak geniş olabiliyor.Benim oğlumda da suphelendirler die götürdüm 11. Ayında USG ile bakabilmislerdi.
Kukuli4198 Zeytinimbenim sen bi götür derim teyzemin de kizi oyle di damla verdi hemen kapanmıştı ihmal etme götür.
Zeytinimbenim sevdanurrrrr bana da sağlık ocağındaki doktor öyle söyledi ama kendi doktoruna gidemedik 2 yaşına kadar kapanır diye düşünüyorum çünkü az bişey kalmış
Sarikuzumalp Mom0988 bizimde gelişimi gayet iyi doktordan bir türlü randevu alamadım almıştım aslında o gün gidemedik. hemşire kontrolde bakmıştı sorun yok demişti. İçim rahatladı yorumunuza sağolun 🥰🌸
Sedaaklar BurcuKucuk merhaba bişey danışmak istedim benim bebeğim 6 aylk bu sağlık ocağında verilen d vitaminini ilk 1 ay falan kullandım sadece sonra bıraktım. Ayrıca bir d vitaminide almadım kullanmıyoruz yani herhangi bir sıkıntı olur mu acaba bilginiz var mı
BurcuKucuk Sedaaklar raşitizm denilen gelişim geriliğine neden olabilir, kemik gelişimi olumsuz etkilenir, dişlerini geç çıkabilir, bıngıldağı geç kapanabilir, iletimi yaşlarda kemik problemleri yaşayabilir. Kullanmanız çok faydalı olacaktır 💐
Sedaaklar BurcuKucuk öylemi çok teşekkür ederim alayım o zaman hemen Peki tavsiye ettiğiniz var mı sağlık ocağından verileni kullanmayın diyolar içeriği kötüymüş sanırım
Zeytinimbenim Sevimlikaplumbaga kapanmadı işte azcık bişey kalmış bir sıkıntı olur mu acaba eşim de abartıyorsun diyor
Sonsuzask_06 Zeytinimbenim hiç dert etme benim oğlumun 3 yaşında kapandı beni de telaşlandırdılar eğitim araştırma beyin cerrahisine mi nerelere gönderdiler ve kapanalı 1,5 sene oldu kapanır bacım
Zeytinimbenim Sonsuzask_06 inşallah bizim de kapanır hemen bişeyler zamanında olmayınca insan endişeleniyor ister istemez
Sonsuzask_06 Zeytinimbenim valla hiç endişe etme derim boşuna üzersin kendini kapanmasa benim oğlanın kapanmazdı neler neler dediler bana gelişim geriliği bilmem beyin de sorun olur bla bla bla şuan gayet sağlıklı ve Zeki bir çocuk herkez çok akıllı diyor oğluma maşallah yavruma şimdi okulda kuzucum