Zeytinimbenim 15 aylık olana kadar d vitamini kullandım hiç aksatmadım. Argivit focus vitamin şurubu kullanıyorum. Bir de zayıflayınca doktorumuz nutricia fortini süt verdi içinde bütün vitaminler var. Her sabah pekmez özü falan veriyorum. Yani kapansa kapanırdı 🤷🏻♀️