Zumramm04 ben kullandım aynen normal diye bekledim sonuna kadar olmayınca Sezeryana döndü. Hastene de 1 kaç kere giydim ama ebe büyük bez taktı o daha rahatıma geldi özel olunca istedikçe bez verdiler ama sonra eve gelince kan için iyi oldu baya kullandım