Zumramm04 canım ben özel hastanede doğum yaptım kanamam biraz fazlaydı sezeryan oldum bu arada sezeryandan çıkınca odama geldiğimde beni hemşireler bezledi yarama pansuman yapılırken yine onlar değiştirdi daha sondasın da da evine geldim zaten çok ilgiliydi hiç utanç duymadım o yakınlığı onlardan aldığım için valla yine olsa yine orda doğururdum