Bende sezaryen oldum çok rahat dikişini acitmio ancak ilk gün kullandım ertesi gün doktor kullanma dedi naylon olduğun için dikiş terleme yapar acıtır dedi pamuklu iç çamaşırları kullan dedi ikinci gün kullandım sonra iç çamaşırına geçtim normal ped kullandım