Zumramm04
Merhabalar 😊
Anneliğiniz şimdiden çokça hayırlı olsun. Rabbim kazasız belasız bir şekilde kucaklamayı nasip eylesin inşaAllah 🤲🏻
İlk gün hastane tarafından hasta bezi veriliyor. Hastanede kaldığım süre zarfında hasta bezi kullanmıştım. Eve geçtiğim gibi de normal ped kullanmaya başladım. Depend kullanmama gerek kalmamıştı. Aman amanlı bir kanama söz konusu değildi 😊