Zumramm04 sezeryan doğumumda kullandım iyi ki almışım çok rahat ettim gerçekten çok rahat ettim hatta doğumdan sonraki ilk adetimi oğlum 4 aylık falandı sanırım oldum ama ne oldum aman allahım şelale sanki ve normal ped asla dayanmıyordu fazladan kalan dependleri değerlendirdim 🙊🤷🏻♀️ kesinlikle çantanda olsun 🤗