Eylusunannesiii Selam canım gittim hastaneye mastit başlangıcı dedi antibiyotik vermiyorum şimdilik o sütü ordan sağman lazım dedi.Ek gıdayı bugünlerde bi tık azaltıp sık sık emzir dedi.Birde emzirme danışmanı var hastanede o da lahanayı sıcak suda tutup ılıtıp göğsüne sar dedi doktoruma da sordum bunu yapabilirsin çok hastam var yapan dedi.Şimdi daha iyiyim baya dünden eser kalmadı canım bilgin olsun sıcak duşa da girdim iki kere çok şükür bebeğimi de sık sık emzirdim.