Eylusunannesiii
Evet çok kötü bi hastalık moralini yüksek tut bol bol masaj yap yumuşasın emzir ama yinede bı doktora görün benide çok korkuttular kesip açık bırakıyorlar falan diye çünkü bende çok kötü durumdaydım ama doktorun iyisini buldum kurtardı beni kesilmekten şükür 🙂