Arkadaşlar nolur bi bakın bebeğim 10 aylık ilk defa başıma böyle bişey geldi.Sabah bişeyim yoktu 5 dk içinde oldu her şey sol göğsüm sertleşti ve taş gibi oldu ceviz büyüklüğünde sertlik var.Ateş falan yok ama sabahtır inanılmaz halsizlik var.Bebeğim emerken de çok acıyo ağladım bildiğiniz.Duşa girdim çıktım masaj yaptım ama yok hala aynı hatta daha beter ağrı var.Yarın genel cerrahiden randevu aldım ama o zamana kadar napabilirim çok fenayım