Gudu_m Şuan baya ilerleme var oğlumda. Fakat ismine kendisi isterse bakıyor ve işaret etme hala yok ama onun dışında göz teması çok gelişti,birşey başardığında heey diyorum alkışlıyorum o da aynısını yapmaya başladı. Komut alıyor. Doktora görürdüm. Uyaran eksikliği olduğunu söyledi. Göz teması olduğunu hassas bir bebek olduğunu ve ilgi istediğini söyledi. Bol bol oyun dedi doktorumuz. Temmuzda yeniden görmek istedi ama baya bi ilerleme oldu bizde gözle görülür. Sizin yavrunuz ne kadarlık neler şüphe uyandırıyor sizde acaba?