Tumes kesinlikle direk öyle düşünmüyorum ama belirtiler var ve en sıkıntılı belirti ismine bakmama. Onun dışında benim öyle altun oynuyor al mama deyince geliyor biberini görünce mızmızlanıyor nazlanıyor çabuk ver diye. Her gosterdigim oyunu yapıyor. Hayır onu yapma dediğimde anlıyor hayır dedigimi bana kızıyor ya da kaçıyor benden. Karnı doğunca eliyle itiyor beni guldurunce gülüyor. Cee yapınca gülüyor. Ama kendisi alkış yapmaz ceee yapmaz bay bay yapmaz. Otellerini göstererek ifade etmez ya kendi alır ya o seye bakar ağlar. Götüreceğim doktora fakat tek başıma götüremiyorum. Esim hatta kuruntu yapıyorsun abartma önün disind herşeyi normal çocuğun diyor ve ufak çaplı tartışma bile yaşadık. Israrla bekle 1 2 ay daha diyor. Elim kolum bağlı gurbetteyim birlikte gidebileceğim kimse yok :(