Zeyzeyyyyy benim oğlumda başkası seslenince bakıyor bize bakmıyor. Kırk yılda bir bakar kendi adına. Senin yavrun ne zaman adına bakmaya başladı canim 😊 ben daha doktora götürmedim. eşim direniyor ikna edemiyorum ismine bakmamayla hemen otizm mi olur diyor bana kızıyor. Eğer öyle birşey olsa diyorum mesela bir video gördü bebek eliyle dudaklarına dokunup ses çıkarıyor bizimki onu gördü hemen yaptı. Şarki söyleyince bakıyor bize dinliyor. Mesela ah acısı deyip üzülüyoruz mesela bir yerimiz acıyınca hemen gelir bi duraksar anlamaya çalışır. Yapma onu deyince ya bırakır ya da o da bize kızar. Herşeyi anladığını düşünüyoruz. Birşey gösterince hemen yapmaya çalışır. Anlıyor diye eşim ısrarla 18 aydan önce gitmeyelim diyor. Içim içimi kemiriyor burda da tekim çocukla hastaneye tek başıma gidemiyorum öyle kendi beynimi kemiriyorum. 2 doktoru aradım sordum birisi ismine bakmamak işaret etmemek varsa hemen psikiyatriye dedi diğeri çok normal daha çok ufak 18 aya kadar bekleyin dedi.