Zeynepyigitalp merhaba hanımefendi , otizm midir değil midir bilemeyiz görmeden ama tabiki tanı için erken olabilir yalnız aklınızda bulunsun fazla ekrana bakmak otizme yatkın bireylerin otizm olmasına sebep oluyor . Çok fazla tv izliyorsa ağır uyaran eksikliği vs. olabilir siz gönlünüzü ferah tutup ekran süresini tamamen bırakın ve bol bol dışarı çıkarıp etrafla ilgili konuşun anlatın , kitaplar üzerinden konuşun ya da evdeki rutin işlerinizi yaparken neler yaptığınızı ona anlatın farkı göreceksiniz💐 Ama şüpheniz varsa kesinlikle ekranı sıfırlayıp hergün dışarı çıkarın hatta arkadaşla vakit geçirmesini sağlayın . İyi günler