Canım o aylarda benimde aynıydı. Doktora götrdüm evet yaşıtlarına göre geri kalmş dedi. Algısı açık olduğu için 1 ay kadar daha gözlemliyelim dedi. O 1 ay içinde gücünüz yetiyorsa eğitim aldırın varsa erken müdahale edilmiş olur yoksada birsey kaybetmez dedi. Tabi bir kaçtane görüştüm ama imkanımı aştığı için elimden birsey gelmedi. Ve ben uğraştım onunla 1 ayda okadar değişti ki. Burda şüphe eden kim varsa bu konuda hemen atlıyorum çnkü o hissi ben yaşadım inanılmaz birşey.