Agnes kızınca ağlıyor o da bana kızıyor,korkunca bana sarılıyor saklanıyor kucağıma gelmek istiyor. Ani yuksek konusma seslerinden aşırı korkuyor. Ben biraz yüksek sesli vurgulu konuşurum korkar bazen. Gelir yine bana sarılır kucağına al der acar kollarını. 1 kere gösterdiğim yao dediğim şeyi hemen kavrıyor. 1 kere gosteriyorum mesela halkaları geçiriyor,şekilleri kutuya atıyor,bir kutudan diğerine birşeyler atıyor çıkarıyor,kuleleri iç içe sokuyor ve üst üste geçirmeye çalışıyor. 1 kere gosteriyorum hadi yao sende diyorum yapıyor. Al dediğimde alıyor. Hayır yapma dediğimde yapmayacağını biliyor ya ağlıyor yapmak için ya da kaçıyor benden. Sosyal gülümsemesi gayet normal. Ama ismine bakmıyor. Birseyi istemiyorsa eliyle itiyor yemek yerken doğunca itiyor elimi. Basını geri çekiyor dudaklarını büzüyor. Birşey isteyince ona bakıp ağlıyor işaret etmiyor. Ismine tepkisiz sanki onu cagirmiyormusuz gibi