Zeynepyigitalp hastalık değil de farklılık diyelim canım çünkü iletişim kurma sosyal beceri hepsi farklı. Genelde 3 yaşına kadar çocuk seslenildiğinde bakmıyor, akranları ile iletişim kurmuyor, sabit nesnelere dalıp gidiyor, sürekli tek bir oyuncakla oynuyor, konuşma da yoksa gibi birçok belirtisi var ama dediğim gibi önemli olan uzman görüşü. Çocuk psikiyatrisinin görüşü. Bir de her çocuğun gelişimi kendine özgüdür. Umarım düşündüğün gibi çıkmaz. Çok strese girme bebekler bundan çok etkileniyor. Bazı doktorlar ( benim gördüğüm) çok ilgisiz ve özensiz inceliyor. Güzel ve ilgili bir çocuk psikiyatrisi bulursan düzenli kontrollere gidersin aklındaki soru işaretlerini yanıtlar.