Nurkara21 Evey göz teması kuruyor. Her yaptığı şeyde benden onay beklemeye başladı onu tebrik etmemi istiyor. Birşeyler yapıyor onu tebrik etmem için. Doktora görürdüm otizm değil uyaran eksikliği var dedi. Bol bol ilgileniyoruz bizde artık. Ismi ne cani isterse bakıyor. Işaret başlamadı hala ama önün dışında son 1 aydır baya gelişme gösterdi çok şükür