Hafsaninannesi_ ilk defa mı oldun kuzum. Belki öyledir benim emzirme konusunda bilgim yok çünkü emziremedim cok fazla. Arkadaşlar daha iyi bilir yanlış yonlendirmeyim. Sut korur diye düşünme tamam, korunma önlemini alırsın adet olduysan başka bebis olur artik. Bu atak dönemlerinde falan illa Red oluyor. Bizimki de biberon istemedi özellikle 4.ay atağında. Mecbur doktor ek gidaya başlatmıştı. Sonra da kaşık istemedi 6 7 aylıkken hep mama vermiştim biberonla. Sonra düzeldi hem kaşık hem mama yedi bebisler illa değişiklik yapıyor