Benim oglumda 3 ay 18 günlk ben 3 aydan beri yaşıyorum kafasını çeviriyo kıpkırmızı oluyo aglıyo ayaga kalkıym pışpışlayarak emziriyom bi nebze olsun tutuyo çok kriz geldiginde sarılıyom ninni söylüym sesmle sakinleşiyo güldürüyom dagıtıyom dikkatini veriyom uykuda sorun yok ama alıyo uyanıkken yapıyo