Hafsaninannesi_ biz de yaşadık sizin gibi 3 aylıkken. Çok araştırdım meme reddi diya araştırdım hep. Sabırlı olmanız gerek ve sürekli farklı şekilde deneyin. Ben eşimden yardım alıyordum önce göğsündeki sütün tazyiğini alacak ladar sağıp onu çay kaşığıyla tattırıyorum sonra göğsümü veriyordum emerdi bir iki ya da emmez zorlanıyorum. Biraz oyalıyordu eşim yine bir kaç kaşık tattırıp başka pozisyonda veriyordum ama asla pes etmedim kısa sürede de geçti merak etmeyin ve sabırlı olun.