Hafsaninannesi_ Google dan atak hesaplama yazın normal doğması gerektiği günü yazıyorsunuz . Benim oğlumda öyleydi sakın biberona alistirmayin. Bizimki bir hafta kadar sürdü daha sonra bir şey olmamış gibi devam etti o ay çok az kilo almıştı. Sabırlı olun. Ayakta bağıra bağıra şarkı söylemek emziriyordum🙈 tek yapmaniz gereken sabır. Çok normal bunu çoğunlukla yaşıyor anneler ☺️