Minis ben tatile gitmedim ama gidecek olsa alacaklarımı yazayım 😊
🔹 Bebeğim için çarşaf, banyo havlusu, plaj havlusu, bol bol Müslin örtü alırım
🔹 Ne olur ne olmaz diye ateş ölçer, ateş düşürücü alırım.
🔹 Mutlaka bebek için güneş kremi, yanık kremi alırım
🔹 Bol bol mayo bez, normal bez ve ıslak mendil ziraa gideceğiniz yerde kullandığınız markayı bulamayabilirsiniz
🔹 En sevdiği oyuncakları mutlaka alın.
🔹 Bebeğiniz yeni ek gıdaya geçmiş olacak tabağını çatal kaşığını mutlaka alın
Biz tatile gitmedik ama yazın çok denize gittik kızım o zaman 4 - 5 aylıktı boyun simidi kullandık çok rahat etti çok sevdi normal oturmalı simitler çok rahat olmuyor ve kolları ve gövdesi dışarda kalıyor suyla istediği gibi oynayamıyor. Ben sitemizde havuz olmasına ve kimsenin kullanmamasına rağmen havuza hiç sokmadım sadece denize girdik o da maksimum 20 dakika öneriliyor o aylardaki bebeklere bilginiz olsun