Nurhan88 yazmışsınız ama değişen bir şey olmaz olur mu hemen iptal ediyorum kusura bakmayın. Çok özür dilerim 😂
hanım efendi tekrar anlatıyorum. Salginla mücadele okulları kapatıp anaokullarini açık bırakarak olmaz. Insanlara sadece çalışabilirsiniz ama dışarı çıkamazsınız eğlenemezsiniz demekle olmaz. Futbolcuları aşılarken asıl aşılanması gereken meslek gruplarını atlayarak olmaz. Biz kongreler yaparız siz sadece çalışabilir ve evde oturabilirsiniz demekle olmaz. Cuma namazı serbest olurken cafelerde oturmayı yasaklayarak olmaz. Ülkemizde salginla mücadele falan yok. Dev bir sirk çadırının içindeyiz kim kime disini geçirebilirse. O yüzden öfkenizi bana değil gerekli yerlere yoneltiniz. Canım devlet büyüklerim parası olan tatilini yapabilir otellere gidebilir, şehirler arası seyahat edebilir dediği için bende faydalanacağım. Bu konuda bir sikayetiniz varsa doğrudan bu kararı verenlerle muhatap olunuz