tlynlll çok normal birşey. biri 6 yaşında diğeri 2 yaşında çocuklarım var. Ufak olan felaket terliyor sanki üzerine su dokmuscesine. Büyük olan da öyleydi onun azaldı büyüdükçe azalır diye düşünüyorum o yüzden ama d vitamini eksikliği de baş terlemesi çok yapar mesela ufagin d vitamini düşüktü en son bizim