tlynlll Doktora sorduğumda çok önemsemedi ama bebeğim uyurken çok terliyor bi de emerken. Bu kadar terlemesi normal mi yattığı yer sırılsıklam oluyor ☹️
neslihan-87 tlynlll Kızım çok terlerdi şuan 7 yaşında ve hala aynı gecede 2 veya 3 kez kesin üstünü değiştirim
lalenurr966 Benim bebe 6 aylık olana kadar sırılsıklam terliyodu gece herhalde 2 kere üst değişiyorduk, zamanla geçti
tlynlll nazatamina yok ya gayet ince aslında ama 1 üst 1 alt giyiyor annemlere kalsa ince bile o hep 2 tane giydirmemi söyledi ben yapmadım
QueenMom__ tlynlll emerken okadar efor sarf ediyorlar ki çok normal, aylarca oğlumda öyleydi. Sonra kasları güçlendikçe terleme kısmı azaldı 🤗
tlynlll QueenMom__ evet emerken duymuştum bende ama uyurken bu kadar terlemesine üzülüyorum boncuk boncuk
otose_san tlynlll çok normal, iki kızımda da aynısı oldu. dikkat edin sadece rüzgar vs hasta edebilir belki, onun dışında bir problem olacağını sanmıyorum
rike-nile-aro tlynlll korkutmak istemem ama; demir ve tiroid baktırın. Benim bebeğim de terliyordu ayrıca saç dökülmeside vardı. Demiri düşük çıktı. Geçmiş olsun.
tlynlll rike-nile-aro Demir ilacı sürekli kullanıyorum aslında ama 6. Ay kontrolünde baktırmayı düşünüyorum 🤔 inşallah kötü bi şey çıkmaz 🤲