Badeekus tlynlll bnm kızımda cok terliyodu biberonla içerken o gene delikleri bir numaraymış değiştirdik 3 4 numara aldık suan ve d vitamınını aksatmıyoruz terlemesi geçti
Deryadefne2020 tlynlll 2-3 delikli olanlar var philips avrnt in kini kullanıyoruz biz 2 delikli olandayız 3. Ye geçmedik bizde daha 7 aylığız
tlynlll Deryadefne2020 ben lansinoh kullandım şimdiye kadar ama a 101 den aldığım biberonu verdim biraz önce ucu farklı diye almadı 🤦🏽♀️ Sanırım yine lansinohun 6-12 aylık olanı alıcam
Bsrii tlynlll muhtemel herkesin biz yetişkinlerin bile düşük çıkıyor. Ben artık kış aylarında 3-4 ay kullanıyorum baktirmasam bile ☺️
des_ay tlynlll benim kızım da 4 aylık ayakları corabinicinde dahi terliyor kafası da sıcak oluyor eşim öyleymiş hala da ayakları terler çorabın içinde ona çekmiş sanirim
Asliee tlynlll benim bebeğimde öyle yattığı yer ter oluyor doktorumuz kansızlıktan dedi 4 ay kan damlası başlıyorlar bende kalpten şüphelenmiştim ama doktor sıkıntı yok dedi bide saçında konak varsa saç dibi tıkandığı için oluyormuş losyon başladık
tlynlll Asliee evet var biraz geçmeyen bi Konak şampuan kullanıyorum doktor önerdi mustela ama geçmedi
Btltrn tlynlll Aynı Şikayet bende de vardı doktor d vitamini ve kan ilacını ihmal edme onların eksikliğinden dolayidir dedi