Melteem38 Ecemsucan eşim yapmış dediğiniz gibi kaymakamlığı aramıştır nasıl yaptın diye sormadım bende açıkçası.
Senemmm11 Melteem38 nereyi aradı acaba öğrenebilir miyim? Benim eşimde isten fırsat bulup gidemiyor alamadık parayı hala
Melteem38 Senemmm11 sgk’yı aramış ordan yönlendirme yapmışlar. 45 gün içinde adınıza ptt ye yatar demişler bekliyoruz bizde
Peri2021 sarilokumumm emzirme ödeneğini kimler alabiliyo. Sigortalilar mi.ve bi kereye mahsus bisey mi
sarilokumumm Peri2021 evet sigortalılar hatta benim sigortam yoktu eşimin adına yattı 1 defaya mahsus
haziranin25i Mensureleyla çalışıyorsanız muhasebeciniz doğum raporunuzu onaylıyor ister doğum raporunuz bittiğinde toplu parayı alıyorsunuz isterseniz her ay taksit şeklinde alabiliyorsunuz.
Mensureleyla haziranin25i ben kamuda çalışıyorum sadece 900 küsür mü ne PTT ye yatacak birde aylık ytan çocuk parası var başka yok 8 bin lira yı duyunca şaşırdım kamuda çalışanlara veriliyor mu acaba
Seda-hacernur Mensureleyla bende çalışıyordum canım doğum parası alıyorsun ve çoçuk parası artı emzirme parasıdoğum parası bana kaçpara yattı unuttum ama seninde alman lazım
haziranin25i Mensureleyla hamileyken doğum iznine ne zaman ayrılmıştınız? Raporunuz ne zaman bitecekse toplu bir şekilde hesabınıza yatabilir. E devlet üzerinden iş göremezlik bölümünden görüntüleyebilirsiniz.
Mensureleyla Seda-hacernur bunlsrın hepsi 900 lira falan yapıyor 8 bin i arkadaş nasıl aldı onu anlamadım
Fatmamirac_2705 Lightning alabiliyorsunuz benim oglum 2 yaşında subatta kızım oldu onunla birlikte basvurduk ikisinide aldık benım gitmeme de gerek kalmadı sızın kımlıgınızle eşiniz gitse yeterli oluyor
haziranin25i Mensureleyla doğum izniniz bittiğinde toplu yatacak o zaman ben muhasebecimle konuştuğum için maaş yatar gibi yatıyor