Mensureleyla Seda-hacernur bunlsrın hepsi 900 lira falan yapıyor 8 bin i arkadaş nasıl aldı onu anlamadım
Seda-hacernur Mensureleyla siz çalışan annesiniz doğum iznine ayrıldığınız da devlet size para yatırıyor sigorta çalıştığınız iş yeri alacağınız parayı onaylıyor ya her ay alırsınız yada doğum izni bitince toplu alırsınız
Aslumay Htcnrgzl 202 TL süt parası dedikleri herkese veriliyor mu? Ben sadece 300 lira içimin başvuru yaptım e devlette ödeme aşamasında diyor. 202 TL çalışan çalışmayan herkese yatıyor mu?
Aslumay Ftm- emekli sandgına 202 TL olan süt parası yatmıyor acaba? Bn sadece doğum yardımına başvurdum
Bernayben Lightning benim eşim bebeğin kimliğini çıkarmaya gittiğinde benim adıma başvuru yapmış. Eşime 45 gün sonra yatar demişlerdi, e devlette sorgulattığımda ödeme aşamasında görünüyordu, geçrn hafta pttden aldım paramı.
haziranin25i Mensureleyla doğum izniniz bittiğinde toplu yatacak o zaman ben muhasebecimle konuştuğum için maaş yatar gibi yatıyor