Zeynaa1 o yönden haklı yani test yapılması, duruma bakılması çok iyi bir şey, ancak kurduğu cümleler aşırı negatifti, hiç hoşuma gitmedi, normal değil falan diye konuşması hiç güzel olmadı. Persentilde 30 dan 10 a düşmüş, hazır tahlil yaptırırken tiroidine de bakalım dese sorun etmezdim, ama belki (inşallah) sonuçları temiz çıkarsa yok yere karamsarlığa düşmüş olacağım. Bebeklerimiz hepimizin en zayıf noktaları. Doktorların bu tarz negatif cümleleri, görüşleri sebebiyle haftalarını, aylarını kendini yiyip bitirerek geçiren birçok kişi biliyorum. Benim kızdığım yer de sadece kurduğu cümleler ve tavrı, yarın test sonuçlarını öğrenmek için arayana kadar da burada sorup kendimce içimi biraz rahatlatmak istedim, yanlış anlaşılmak istemem🙏🏻