Sevgili anneler kızım 9 aylık, boyu 67,5 cm. Doktoru daha önce de boyu kısa demişti, persentilde 30 lardaydı, bugün bayağı canımı sıktı, persentilde 10 lara düşmüş dedi. Hiç hoşuma gitmedi boyu, normal değil falan dedi, konuştukça konuştu. Kan tahlili yapılacaktı zaten yanına bir de tiroid ekledi, ona da bakılacak. Araştırdığım zaman en düşük boy 65 cm görünüyor, normalde de sağlıklı olsun yeter diyorum ama doktorun bu kadar üstüne basması, hoşuma gitmedi falan demesi çok düşürdü beni. Var mı aranızda bu tarz bir konu yaşayan? İlle selvi boylu olacak demiyorum, normal bu boy, bir sağlık problemi olmasa da olağan durum mudur?