Alinduru evet tam da dediğiniz gibi, kızımın boyu kısa olabilir, Allah korusun bunun sebebi farklı bir konu da olabilir ama doktorun yaklaşımı hiç hoş değildi. Umarım sonuçları temiz çıkar. Umarım dediğiniz gibi belki sadece bu dönem büyümesi yavaşlamıştır. Yumurtaya alerjisi var kızımın da, ayrıca bir şeylere daha alerjisi var sanırım çünkü yumurta yemediğim, yedirmediğim halde yanaklarında yine kızarıklık var ve geçmiyor bir süredir. Ama ona dikkat bile etmedi mesela, ben soracaktım boy konusu ilk başta canımı sıkınca ben de unuttum. Belki kızımın da alerjiyle ilgili olabilir ama işte detaylı bir muayene olamadı