Bence hiç gerek yok. Çıplak kalsan ne kalmasan nr orada ki sağlıkçılar zTen en görünmemesi yerini kabak gibi görecekler😂 her an çırılçıplak kalabilesin diye onu giymen gerekiyor acil bir durumda acil müdahale amaçlı. Ben 2 kere değiştirmiştim o kıyafeti suyum geldi kanamam oldu derken ☺️ Ama öyle sandığın gibi bir çıplaklık olmuyor ya. Sadece sırt kısmı açılabiliyor onu da zaten bağlıyorsun elbise giydiğini farz et