asrin25 canim once bi doktoruna sor nasil bi elbise giydirildigini benim elbisem diz ustune kadar omuzlari kapali kisa kolluydu cok rahat biseydi erkek bebek oldugu icin mavi renkteydi sanci odamla dogum odasi yanyana ve oraya kesinlikle erkek gecmiuordu ciplak bile dursam kimse gormezdi beni bi elbiseye bu parayi verme