Bana kalırsa böyle bir elbise çok gereksiz. Kaldı ki doktor da bunu giymenizi kabul etmeyebilir, çünkü ne kadar strelize edebilirsiniz bu elbiseyi?? Ameliyat elbisesi steril oluyor. En nihayetinde yarım saat sürecek bir operasyon için bu parayı vermeye değmez diyorum ben. Onun yerine kendinize güzel bir düğmeli pijama takımı almanız daha mantıklı gibi.