Selma_brn Eymensmomm Krem bende kullandım canım doktora gittim herşey normal demişti en son sadece içteki dikişin biraz geç iyileşecek dedi
Eymensmomm Selma_brn neyden ötürü geç iyileşecekmiş ki ben çabuk toparlamıştım ve burda okuduğum kadarıyla coguda bukadar uzun süreli çekmemiş popoda agrı olmadı bende şükür ilk zamanlar oturup kalkmada sorunlar yasadım 😢
kubraanne Melekatak sicak suya oturuyordum cok iyi geliyordu o feci agrıya bide büyük abdestimi yapacağim zaman anestol krem yada vazelin suruyordum makata cok faydasini gordüm zamanla gecti
ikiprensesannesi_06 Selma_brn Ben de normal yaptım doğumumu benimde agiriyodu kalcam acile gitmiştim duramamistim ağrıdan filim cekildi kalcamda ki kemik kırıkmış seni korkutmak istemem ama bı görün derim doktora
Selma_brn ikiprensesannesi_06 Hadi ya 🙄 çok geçmiş olsun canım peki nasıl bi müdahalede bulunuldu bnm sürekli değil de sabit durunca ağrıyor
AlpBeyinAnasi Selma_brn Olabilir canım o, dikişlerin iyileşse bile bir süre daha ağrı hissedebilirsin, bende sertlik bile oluyordu biraz. Aynayla bak, şişme kızarma yoksa sorun yoktur diye düşünüyorum ♥️
Beyzamehmet Geçer diye düşünüyorum ben iki ay sağ bacağımı kaldırıp tek ayak üzerinde bulaşık Yıkadım o kadar şidetli bi ağrı vardı kalcamdan parmak ucuma inen
Karanelo Selma_brn ben sanırım 20inci günlerde çıkardım yavrum kestim tırnaklarını 4-5 günde bir kesiyorum sürekli arada çiziyor kendini ama 3 güne geçiyor ellerini de gün yıkıyorum sürekli ağızda olduğu için
Selma_brn Eymensmomm Canım ben başta kabız oldum dikişlerim zorladım hatta biri açıldı galiba ondan ötürü geç iyilecek
Ozlemay Melekatak fitil yazdırın doktorunuza, sıcak suya oturunk, kantoron yağını makyaj pamuğuna döküp basurun üstüne koyun öyle kalsın. Bende bunlar işe yarıyor ağrımı geçiriyor. Kalıcı çözüm değil
Atesbocegi Selma_brn benimde kesiden sonra çok canım yanıyordu bu yüzden sürekki küveti doldurup içine oturdum annemde papatya melisa rezene otları kaynatıp verirdi ılık suyla karıştırıp özel bölgemi temizlerdim hem rahatlatıyor ılık su hemde bu bitkilerin mikrop kırma ve çabuk iyileştirme gibi yararları oluyor o yüzden çabuk toparlandı
Selma_brn Atesbocegi İyi yapmışsın canım benimde sürekli yok ta ayakta sabit durunca başlıyor kuyruk sokumum bile ağrıyor 🙄
Meryem2424 Selma_brn hmm bnm bütün agrılarım iki ayda anca geçti inşallh içteki dikiş düşünce düzelir
_BirAnne Selma_brn kalça ağrısından bacak ağrısından yürüyemeyecek halde olan ben dikişlerle alakası yok çatala çıktığımız ve bebek doğarken açılan kemiklerin yerine geçmesinden kaynaklı bir aya toparlarsın canım😘